Pomoc

W przypadku jakichkolwiek innych pytań lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt
pod numerem telefonu 530 538 953 albo na adres e-mail: kontakt@batguano.pl

BatGuano.pl dokłada wszelkich starań, aby treść naszej Strony Internetowej jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów przy aktualizacjach (cen, konfiguracji, czy parametrów technicznych) informacje zawarte na naszej stronie nie mogą być jednak (o ile nie zaznaczono inaczej) traktowane jako oferta w świetle wymogów Kodeksu Cywilnego.


Co to są zakupy internetowe i na czym one polegają?
Specyfika handlu internetowego polega na tym, iż siedząc przed komputerem o dowolnej porze, dowolnego dnia w roku można przeglądać bogatą ofertę sklepu, w bardzo szybki sposób wyszukać interesującą pozycję, włożyć ją do wirtualnego koszyka i zamówić podając w formularzu swoje dane.
Później pozostaje tylko poczekać na dostarczenie przesyłki - w Twoim i naszym interesie jest, by był to czas jak najkrótszy.


do góry

Ochrona danych osobowych
Dane osobowe, które nam powierzasz, są chronione w sposób niezawodny i niemogący ulec jakiejkolwiek awarii. Dostęp do danych ma ograniczona ilość osób, a to utrudnia dostęp do tych informacji osobom nieupoważnionym. Będą one wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień, a gdy wyrazisz na to zgodę, to do informowania Cię o promocjach handlowych.
Po uprzednim kontakcie z nami możesz zastrzec swoje dane, będziesz miał możliwość wglądu w nie i nanoszenia zmian.
Dane osobowe nigdy nie będą udostępniane innym podmiotom, a wykorzystywać je będzie tylko firma BatGuano.pl


do góry

W jaki sposób złożyć zamówienie?
Gdy już znalazłeś produkt który chcesz zakupić należy kliknąć przycisk dodaj do koszyka, a Twój produkt automatycznie zostanie dodany do koszyka. Możesz tam dokonać kilku modyfikacji, czyli: zmienić ilość produktów (automatycznie zostanie zmodyfikowana całkowita kwota zakupu), usunąć pozycję, jak również po kliknięciu w zdjęcie obejrzeć jeszcze raz wszystkie informacje o produkcie, który znalazł się w koszyku.
W przypadku gdy chcesz kupować inne pozycje, należy wcisnąć przycisk "powrót" u dołu strony, gdy jesteś zdecydowany na zakup należy przycisnąć przycisk "kupuję", a następnie wypełnić formularz.


do góry

Zmiana ilości pozycji w zamówieniu
W każdej chwili możesz dokonać modyfikacji ilości zamawianych pozycji, wystarczy podać poprawną interesującą cię ilość, a następnie nacisnąć ENTER na klawiaturze lub przycisk "zmień" na stronie (automatycznie zostanie zmodyfikowana całkowita kwota zakupu).


do góry

Koszyk zakupów
Koszyk jest jednym z najważniejszych elementów sklepu. By zamówić jakikolwiek produkt należy go najpierw dodać do koszyka. Można to zrobić naciskając przycisk "dodaj do koszyka" znajdujący się przy danej pozycji.
W rezultacie wyświetlona zostanie jego zawartość - wszystkie pozycje wraz z całkowitą kwotą zakupu, ewentualnymi rabatami. Można wówczas złożyć zamówienie, zmienić jego parametry lub kontynuować wędrowanie po sklepie.
Aby sprawdzić stan koszyka, wystarczy kliknąć w zakładkę Twój koszyk.
W koszyku można dokonać kilku modyfikacji, czyli: zmienić ilość zamówionych rzeczy (automatycznie zostanie zmodyfikowana całkowita kwota zakupu), usunąć pozycję, jak również po kliknięciu na obrazek obejrzeć jeszcze raz wszystkie informacje o produkcie, który znalazł się w koszyku.
Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.


do góry

Ceny produktów
Wszystkie podane przez nas ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT.
Na sumę zamówienia składają się wartość brutto towaru + koszty wysyłki.


do góry

Sposoby płatności
W naszym sklepie pobieramy opłaty za zakupiony towar oraz jego odbiór na kilka różnych sposobów.

  • Za zaliczeniem pocztowym - zapłata za doręczoną przesyłkę nastąpi dopiero przy odbiorze.
  • Tradycyjnym przelewem - po złożeniu zamówienia poinformujemy Cię o kwocie jaką musisz zapłacić na nasz rachunek bankowy:
  • Bank: ING Bank Śląski
    Konto: 40 1050 1272 1000 0090 9425 4654
Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską lub pocztą kurierską przy pomocy firmy spedycyjnej DHL.



do góry

Finalizacja zakupów
Gdy chcesz sfinalizować zakupy i złożyć zamówienie proszę kliknąć przycisk Dodaj do koszyka.
Pojawi się okno z zawartością Twojego koszyka, można wtedy dokonać modyfikacji jego zawartości (dodać, usunąć lub zmienić ilość pozycji)
Po zatwierdzeniu zamawianych pozycji system przenosi Cię do strony z formularzem, który trzeba wypełnić, a następnie zaakceptować.
To wszystko, właśnie dokonałeś zakupu, reszta należy do nas.

Dokonując zakupów w naszym sklepie zgadzasz się z zasadami, które w nim obowiązują.
Zastrzegamy sobie również prawo odmowy zrealizowania danego zamówienia z powodu braku na stanie danego produktu lub z innej nieokreślonej przyczyny.


do góry

Wystawianie faktur
Na życzenie naszych klientów wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę proszę zaznaczyć odpowiednie pole oraz odpowiednio wypełnić formularz zamówienia.
W przypadku wystawiania faktury VAT upoważniają nas Państwo do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.


do góry

Anulowanie zamówienia
Jeśli będziesz chciał anulować złożone przez siebie zamówienie, wystarczy zadzwonić do nas pod nr tel. 530 538 953. Nie będziemy jednak mogli anulować zamówienia, które zostało już do Ciebie wysłane.


do góry

Reklamacje
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, jest to podstawa do reklamacji. W takim przypadku należy wypełnić przy kurierze protokół zniszczenia, i odesłać przesyłkę do nas kurierem DHL, wraz z tym protokołem i paragonem. Odesłanie uszkodzonego towaru odbywa się na nasz koszt. Zgodnie z wyborem klienta wymienimy produkt na towar pozbawiony wad lub zwrócimy pieniądze, (w przypadku gdy na stanie nie będzie już takiej pozycji, wówczas wymiana nie będzie możliwa i otrzymasz od nas zwrot poniesionych wydatków). Zwrotu pieniędzy dokonujemy na wskazany rachunek bankowy. W przypadku chęci otrzymania pieniędzy przekazem pocztowym koszty manipulacyjne pobierane przez pocztę pokrywa klient.


do góry

Zwroty towaru
Masz prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że: nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. Do przesyłki dołącz paragon fiskalny, jaki otrzymałeś wraz ze zrealizowanym zamówieniem. Po otrzymaniu przesyłki, zwrócimy Ci pieniądze w sposób, który wybierzesz (przelew na rachunek bankowy lub przekaz pocztowy). Pragniemy poinformować, że zwrot pieniędzy nastąpi szybciej przelewem na rachunek bankowy niż przekazem pocztowym. W przypadku chęci otrzymania pieniędzy przekazem pocztowym koszty manipulacyjne pobierane przez pocztę pokrywa klient.

UWAGA!!! Przy dokonywaniu zwrotu lub wymiany towaru klient ponosi wszelkie koszty związane z przesyłką towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

do góry

Wyszukiwarka
Jeśli chcesz odnaleźć dany produkt wystarczy wpisać symbol lub nazwę towaru.


do góry

Czas realizacji / czas dostawy
Czas jaki jest nam potrzebny na dostarczenie Twojego zamówienia to przeważnie 48 godzin od momentu wpływu płatności na nasze konto lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłki za zaliczeniem pocztowym. W przypadku weekendów lub świąt czas realizacji zostanie wydłużony o dni wolne od pracy.

do góry

Sposób dostawy
Przesyłki doręczamy do Państwa korzystając z usług Poczty Polskiej i firmy kurierskiej DHL. Jest też możliwość odbioru osobistego w naszej siedzibie w Dąbrowie Górniczej.

Przy Twoim zamówieniu w koszyku każdorazowo pojawia się informacja z możliwością wyboru formy przesyłki: pocztą, kurierem, za pobraniem i z przedpłatą lub odbioru osobistego. Niektóre towary - artykuły o dużych gabarytach, jak również delikatne, z uwagi na wagę i bezpieczeństwo dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem kuriera.
do góry

Koszt dostawy
Koszty przesyłki widoczne są w momencie zamówienia przez Ciebie produktów, w zależności od wybranej przez Ciebie opcji przesyłki. Dodatkowo pojawia się suma jaką będziesz musiał zapłacić za towar wraz z wysyłką.

W przypadku zamówień specjalnych na stronie nie jest określony koszt ich wysyłki. Koszty te dla zamówień obejmujących artykuły o dużych gabarytach lub dużej wadze takich jak meble, rzeźby kamienne itp. wyceniamy indywidualnie dla każdego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia pracownik sklepu ustali cenę danej nietypowej przesyłki w firmie kurierskiej i skontaktuje się z Kupującym telefonicznie lub przez e-mail aby potwierdzić koszt przesyłki.

W przypadku odbioru towaru w siedzibie sklepu kupujący nie ponosi kosztów związanych z wysyłką.

do góry